Powered By Blogger

02 December 2013

Majlis penyampaian hadiah Wafiy

Minggu ni minggu free aku..sbb ths wk aku attachment di tmpt orang..so keja aku senyum sana senyum sini, angguk sana, angguk sini..pastu mintak dorg sign logbook gazetment aku..hahaha..so jgn pelik ye kalau aku asik on fb dan blog...

Hari ni aku nk share gmbr2 majlis penyampaian hadiah Wafiy anak ku yg sulong dan terulung...yg masa kecik muka mcm pakbear dan dh besar berubah jd macam muka aku..hehe



Comel kan wafiy? 

Tp skrg Wafiy dh besau panjang..

Dan dah ada 2 adik yang juga comel2 belaka..

Untuk sekolah kebangsaan Wafiy dapat hadiah Galakan sbb prestasi pelajaran yg memberangsangkan..bukan no1...tp berdasarkan temuramah aku dgn guru kelas dan org2 lain dorg kata hadiah galakan tu utk budak yg dapat A dalam semua subjek. Kan ramai nau bdk2 yg pandai so kira cikgu nak bg motivasi pd budak2 yg pandai tp tak dpt no 1...Oklah kan..janji anak aku ok..tak dpt no 1 pun takpe..aku dh cukup bangga..next yr kita beat budak Sarawak pulak Wafiy..hehe

Aku dan pakbear membuat aksi selfie...eh betul ke ejaan tu? Istilah tu pakbear yg ajar aku...hehe..time ni ktorg bosan tunggu majlis nk start..haha

Tetamu kehormat dn guru besau siap pakai jubah tu...macam2 donia ni...sapa punya idea la pakai jubah utk majlis sekolah rendah ni...aku tak berapa setuju sbnrnya...keramat memakai jubah lps grad universiti tu dh tak kaw...tp biorlah kan..bukan aku ngajar situ pun..haha..

Ni bdk darjah 6...pun pakai jubah jugak...adik2...eh!! Ke anak2?? Haha...dunia mu masih jauh...mortar board dan robe konvo darjah 6 tu bukan maknanya u all dh besar sgt ye...long long way to go..:)



Wafiy sdg men'jual minyak'...wafiy kata bdk2 pompuan suka dia sbb dia suka buat kelakar...skil pakbear la tu..:p


Ni budak2 prasekolah..



Anak2 yang membuat persembahan...

Kelihatan aku yg jelita sedang mengopek kacang untuk protege2 ku...hahaha..ni paparazi ambik gmbr dari jauh...maklumlah paparazi ni mmg dh lama jatuh cinta dgn aku..:p

Aku lagi...eh! Korg tau tak punyalah canggih majlis penyampaian hadiah sekolah Wafiy ni, siap ada ruang duduk kat luar yg dorg letak tv plasma besau tu bole nmpk anak kita ambik hadiah kat pentas..dah mcm konvo universiti pulak..

Ha!! Budak kenit ni kan mmg pakbear sengaja snap gmbr dia sbb budak kenit ni sejibik mcm aku masa kanak2 riang dulu..rambut ala2 je..pastu pakai gaun senteng..hahaha...tu yg pakbear jatuh cinta tu..:p

Ni budak2 yg dpt no 1,2 dan 3...yg lelaki tu ketua kelas Wafiy..eh!! Aku kan sgt2 kagum macam mana eh cikgu cikgi ni masa awal tahun boleh tahu pilih budak yg paling pandai untuk jadi ketua kelas sedangkan masa awal tahun kan takde exam apa lagi...sekolah agama pun cmtu..Wafiy dilantik jadi ketua kelas, pastu akhir tahun, dia jugak yg dpt no1..apa ye ciri2 yg cikgu lihat dlm diri anak2 ni? Aku nk korek dr adik ipar aku nanti..

Nmpk keding pulak si Wafiy ni..hehe

Tahniah Wafiy..umi n dedi very proud of you..:*)

Kami...
*Aku nmpk sgt kurus dlm gmbr ni..thanx to pakbear..haha


Wafiy dan Cikgu Hawa, guru kelas Wafiy..

Bye SK Sg Ramal Dalam...terima kasih kepada cikgu2 semua kerana telah mendidik anak kami....jasamu dikenang...semoga Allah merahmati anda semua...

Bye uols..aku sambung story sekolah agama nanti lah eh..nk pegi 'tunjuk muka'...hehe..kang dorg taknak sign logbook aku kang..:)


3 comments:

fairus said...

TAHNIAH WAFFIY..

isabelle frankly said...

syabbash mere betta, wafiy.

eh lawak pulak bila kau sebut dulu rambut ala-ala jer... hihihi

makbear said...

Thanx fairus...

Isma, apa bole buat..dulu rambut aku malu2 nk tumbuh..haha