Powered By Blogger

09 December 2013

Aku perlukan ubat penenang!!!



Kegusaran memikirkan log book gazetment ku yang masih lompong di sana sini tatkala rakan2 semua sudah menarik nafas kelegaan...ditambah dengan masalah mover kami yang sangat bersemangat keme'layu'an menyebabkan aku terpaksa mengambil beberapa dos ubat penenang akhir2 ini...

Nasib baik ubat penenang aku ni mudah didapati...tidak mahal...tak perlu dibayar...hanya perlukan 'bau badan' yang disukai si 'penenang'..:)


Adakalanya terlalu mudah didapati...

Di rumah ku pun ada banyak....

Di rumah ibu ku....

Di rumah kakak ku....

Alahai!!! Amat rugi siapa yang tak pernah ambik ubat penenang ni...

Sekali rasa pasti teringat2...ter'rindu2'....bila rindu air mata meleleh...:(

Aku perlukan ubat penenang!!!!!

Alangkah sedihnya ubat penenang yang selalu ku ambil nanti tiada di Sarawak...:(

Cubaan menyeludup ubat2 ini ke Sarawak juga sudah menemui jalan buntu...

Aku bingung!! Aku resah!!!

Masakan aku boleh hidup tanpa ubat penenangku...


Lantas, sebelum aku berpergian jauh ke Sarawak, aku ambil ubat2 penenangku secara overdose...

Lantak lah kalau orang tak suka cara ku menenangkan diri ini...

Cuba korang lihat ubat2 ku ini.....












Tenangkah kalian??









  
Bagaimana?? Enak tak ubat ubat penenangku?


Thanx miau...dikala manusia terlupa menghargai dan menghormati diriku sebagai manusia, diri mu selalu menjadi teman setia...


Ada sesuatu pada miau2 sekalian yang takkan ada seorang manusia pun boleh menandinginya...iaitu rasa KETENANGAN....

Umi luv u nyau...

*mode risau dan syahdu..




3 comments:

fairus said...

BAGUS SAYANG PADA KUCING NI.. HAIWAN KESAYANGAN NABI..

Anonymous said...

eh....banyak nye kuchen kite...ekekeke......

Siti Munirah said...

erk!
saya takut kucing....