Powered By Blogger

03 December 2013

Majlis Penyampaian hadiah Wafiy - part 2

Ok..meh kita sambung psl majlis penyampaian hadiah Wafiy


Untuk sekolah agama Wafiy mendapat no 1..tp zaman2 skrg ni rupanya setiap kelas tu cikgu akan bagi hadiah untuk mereka2 yang dapat no1-3...bukan lagi tengok markah keseluruhan mengikut darjah..motif nya kenapa? Aku pun tak pasti..maybe nak bagi anak2 ni lebih bermotivasi..yelah..kalau time aku dulu, balik2 muka aku je yg naik pentas ambik hadiah..setiap tahun pulak tu..haha..kesian la kat bdk2 yg lain kan...balik2 muka aku..

Gmbr silau...kelihatan aku dan protege2 kesayangan ku..

Ni Wafiy dan kawan dia...alamak aku lupa apa signifikan budak ni dlm kehidupan Wafiy..huhu..time ni dorg semua tengah beratur di luar dewan tunggu turn ambik hadiah

Tengoklah Wafiy, entah apa yg dia happy sgt borak dengan awek sebelah tu..hehe

Senget benget baju anak aku..anyway Tahniah Wafiy..muahhhsss!!!!!

Wafiy dan kawan2 yang dapat no2 dan no3...ha!! Aku baru ingat no3 kelas wafiy dishare oleh budak lelaki ni dgn sorg budak pompuan..

Aku suka hadiah sekolah agama Wafiy ni sbb dapat piala, sekolah pagi dapat duit je...so sentimental value takde..:)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Kelihatan huda sdg mempromo gerai nasi ambeng favourite aku...haha

Actually dh takde gambar dah..sikit je gambar...baru aku pasan..hehe...oklah..babai semua

2 comments:

fairus said...

SEKALI LAGI SAYA UCAPKAN TAHNIAH.. TAHNIAH PART 2.. :)

makbear said...

Tq again fairus