Powered By Blogger

28 December 2013

Last day di Serdang

Semalam merupakan last day aku bekerja di Serdang hospital...


Banyak sangat kenangan dan pengalaman pahit manis di Serdang ni walaupun aku kerja situ 6 bulan je..

Ada yang tanya..apa perasaan doktor? 

Perasaan?? Hehe...takde perasaan pun...

Aku memang tidak merasa apa2..cuma maybe excited sebab nak memulakan hidup baru di Kuching...

Tapi penat..sebab mengemas rumah tak habis2...hehe..

Dan gembira dapat berehat lama di kampung sempena krismas..

Aku kalau boleh taknak ingat dan ulang tayang kesedihan aku sepanjang gazetment di Serdang..pengalaman di Serdang sebenarnya sangat2 mematangkan aku...bukan sahaja polish skil aku sebagai pakar tapi juga men'suci'kan diri aku sebagai insan biasa...memang rasa sangat berbeza...

Eh! Tetiba aku rasa rindu pulak kat adik2 master kat Serdang tu...huhuhu


 Ini adalah sebahagian daripada kami...ada lagi beberapa orang yang takde..dorg cuti..

Yang ni junior master MPath Histopath UPM..aku belanja dorg makan nasi Arab kat Bangi..
Good luck ye korang exam next year...tak lama je lagi dorg semua pun akan jadi pakar..insyaAllah..

Last week aku dah belanja kawan2, pakar2 dan staf semua makan2 di lab..

Lupa ambik gambar time tu..busy makan..haha

Yg coklat tu aku bagi kat pakar2 dan kawan2 semalam, masa salam2 aku bagi pada semua orang...Coklat itu manis, semoga orang ingat yg manis2 je pasal aku..:)

Yg bunga Lovely lace tu ada sorang pakar bagi aku smlm....terkejut aku masa dia bagi smlm sebab dia antara yang sangat tegas dan suka tegur aku masa gazetment ni..aku penah nangis sebab dia..:(

Kawan2 kata Dr Selly sayang aku...hahaha..marah2 pun dia belikan hadiah untuk aku..:)

Oh! Lupa, masa makan2 kat lab hari tu, dorg bagi aku hadiah..

Ni Dr Noriah, head of unit kami...
Dia sangat baik dan islamik, aku suka personaliti dia..:)

Apa pun, LIFE IS GREAT!!!


0 comments: