Powered By Blogger

16 October 2013

Baju Princess Huda


Tadaaa...pd sesiapa yg mengekor rapat fb aku dan pakbear mesti perasan gmbr buah hati kami, Huda memakai gaun kembang...

Hehe..sebenarnya aku yg tergila2kan baju tu...jatuh chenta melihat hasil tangan sorg kakak di fb..profile name kakak tu Kerjatangan Suri...aku tak ingat sapa yg like fb kakak tu dulu, tapi aku ter'follow' sbb ada sorg kawan fb aku yg follow kakak tu...

Gaun kembang Huda tu bernilai rm160. Terkujat terbeliak kawan2 aku bila tau harga baju tu...bagi sesetengah org baju tu mahal sgt..hehe..mmg mahal la sbb custom made khas utk puteri comel kami...aku pilih design dan aku jugak yg pilih kain..

Actually aku pikir punya pikir apakah alasan yg hendak aku berikan pada diriku sendiri akan keperluan Huda berbaju princess itu..ha!!! Nasib baik aku jumpa alasan..nk raya haji...hehe..oklah kan? Raya haji pun kita boleh melawa apa..since aku takde baju lawa so Huda je lah melaram lebih utk raya haji....ikut hati aku dengan aku aku sekali nk pakai gaun kembang camtu...hahaha..pening pakbear nanti tengok pompuan2 kesayangan dia kembang2 skirt gitu..yg lelaki lelaki semua pakai tshirt comot2 nk sembelih dan lapah lembu, yg pompuan2 cun2 gitu..:p

Oklah..saja je nk cite pasal Huda ni...skrg Huda dah setahun 5 bulan..bjalan dh laju...org jawa kata egal egol berjalan dgn cd/diapers dia yg penuh tu...huda dh pandai cakap nak, tanak, tak...suka sgt pakai kasut pink dia walaupun dlm rumah, amat obses dgn teddy bear, dh pandai ambik buku, bukak buku dan mulut menceceh membuat ulasan tersendiri berkenaan buku tu, dh pandai ajak pakbear gi jalan2, dh pandai merajuk, dh pandai makan sendiri dengan penuh kesepahan, pandai gelak ala2 pompuan manja gitu sambil tangan cover mulut...lumat kena cium anak dara comel ni dgn aku dan pakbear...comel dan manja sgt..oh ya!! Tp masih taknak kat org lain..bg Huda, dunianya hanya Umi, dedi dan abg2 nya yg hensem2 itu..dan juga masih breastfeed..tp siang waktu aku takde di rumah, pakbear akan bagi fresh milk jugak sebagai tambahan sekiranya susu perahan aku tak cukup sbb susu aku dh kurang..aku pun sgt sibuk lately ni..nasib baik Huda boleh layan fresh milk...actually Huda ni layan sume benda, selagi belum tutup mata, keja dia makan dan makan dan makan..risau jugak anak dara aku ni overweight nanti..hehe

We luv u Huda..



*dulu planning nak pregnant anak ke 3 lepas habis master, tapi Allah kurniakan lebih awal..Alhamdullillah..sekarang aku paham kenapa Allah kurniakan Huda pada ktorg lebih awal dari yg dirancang...si comel ni bak kata pakbear adalah spanar cinta kami sekeluarga..kehadirannya mengetatkan semula hubungan kasih sayang kami sekeluarga..muahhhsss!!! We really luv u my Huda hud...Umi can't live without u..:*)

0 comments: