Powered By Blogger

08 September 2005

Dah Hilang Akal!

Hahaha, aku dah hilang akal sebab tinggalkan blog aku nie bersawang sampai hampir 2 bulan! 2 bulan aku tak menaip entri (walaupun aku mahu) dan 2 bulan aku tak respond pada member-member yang bertanya di YM, chatterbox mahupun email aku (walaupun aku terharu).

Kepada penanya-penanya soalan yang bertanya tentang itu dan ini, jawapannya:
+ Takde apa-apa, aku OK! Sihat. Alhamdulillah.
+ Mak Bear belum 'berisi' lagi. Yang tanya dah ada ulat ke belum, biji sawi laa, taugeh laa, anak beruang laa, jawapannya belum lagi yee. Anak setan ada laa, selalu bergayut kat disk astro rumah aku. Muahahaha!
+ Aku belum merancang hendak berhenti blog. InsyaAllah, aku masih lagi makan blog, minum blog dan tidur blog. Cuma mungkin tak se'hard-core' dulu. ;p

Bistue kenapa? Sebab aku dah hilang akal!

Aku pun semakin hilang akal sebab tunggu Album Fuyyo si AbangKodok kita nie tak sampai-sampai lagi. Takkan abang posmen yang kebas kot! Hehehehe...

0 comments: