Powered By Blogger

29 June 2005

Selamat Hari Tua PB!

Tanggal 29 Jun 2005 iaitu hari ini genaplah usia aku 25 tahun. Sudah memasuki suku abad bak kata ND.

Perjalanan seusia 25 tahun ini serasa begitu cepat berlalu, terasa begitu singkat. Tidak seperti hari-hari mendatang. Masih jauh tidak kelihatan.

Terima kasih kepada teman dan taulan yang mengucapkan selamat hari lahir justeru mendoakan kebahagiaan dan keselamatan aku. Terima kasih di atas kiriman SMS, mesej di shoutbox, YM dan juga e-mail yang tidak putus-putus. Aku rasa terharu sangat!

Terima kasih kepada mak beruang yang masih setia bersama saya sehingga ke detik 10 kali kita meraikannya bersama. Terasa seperti baru berlalu tahun 1997 di mana menyaksikan pertama kali saya pergi ke kedai kek dan meminta pesanan kek yang telah ditempah khas oleh awak untuk saya. Rupanya sudah hampir 8 tahun peristiwa itu berlaku.

Semoga Allah memberkati detik masa seusia ini. Mudah-mudahan Allah panjangkan umur dan murahkan rezekiku di masa-masa mendatang. Semoga aku akan menjadi mukmin yang soleh dan bertakwa. Semoga isteriku menjadi isteri yang mithali. Semoga aku dikurniakan anak yang taat dan soleh serta terdiri di kalngan mereka yang bijak pandai. Aminn..

0 comments: