Powered By Blogger

08 June 2005

Kantoi Giler!

Pernah tak sepanjang hidup korang, korang rasa kantoi giler?! Aku adalah antara kamu-kamu dan kamu (sambil meracau-racau menudingkan jari) yang telah terkantoi dalam keadaan begitu dahsyat dan memalukan. Kalaulah boleh aku pusing masa, akan ku pusing untuk mengahalang kekantoian berkenaan berlaku.

Cuba korang bayangkan, korang telah dikantoikan ketika sedang lena diulit mimpi dengan insan lain?! Sedangkan korang sudah beristeri? Sesungguhnya aku tak sengaja. Apa yang dilihat secara realitinya bukanlah yang telah berlaku sebaliknya. Hentikanlah anggapan yang tak berasas itu. Aku akui, memang pada saat dan ketika aku dikantoikan itu terang-terangan aku sedang tidur sambil berpeluk-pelukan dengan si dia. Tapi aku tidak sedar, aku terlalu penat dan aku pun tak sangka bagaimana si dia boleh masuk ke bilikku, naik ke katilku dan tidur bersamaku. Sungguh aku tidak sedar!

"Buat isteri tesayang, maafkan saya. saya tahu saya telah menduakan awak. Kalaulah saya boleh hindarkan perkara ini dari berlaku, sungguh saya akan hindarkan. Saya menyesal dan rasa berdosa sangat kerana telah menduakan insan semuliamu. Maafkan saya sekali lagi.

Tapi kalau difikirkan balik, bukan saya saja yang bersalah. Awakpun pernah menduakan saya dengan tidur bersama si dia. Sama jantina pula tue! Bukan salah saya sepenuhnya, 'Selamet' yang naik atas katil dan tidur bersama saya!!"
* Selamet itu adalah seekor kucing betina! Hahaha


Bukti kekantoian aku yang melampau!!

0 comments: