Powered By Blogger

30 April 2014

Nota Cinta Wafiy & Waseem

Semalam ketika aku sedang bergolekan atas katil sambil membelek hp, Wafiy masuk menerpa ke arah ku...

"Ha!!! Umi ni kata tadi nak tido...tapi tak tido"

So sesegera mungkin aku berlakon tido...

Hehe

Selepas itu, Wafiy bertanya lagi "Umi, 10 ke 11hb 5 ni hari ibu kan?"

Aku menjawab "Haah! Ha!!! Umi nak hadiah tau!!!"

Aku seperti selalu tidak pemalu untuk meminta hadiah hatta dari pakbear pun..dia tak bagi pun aku akan pastikan dia akan terbagi jugak...kehkehkeh...tiada alasan terlupa ye pakbear...

Ok, back to story pakwe hensem aku semula...

Wafiy jawab "Abg dan Adik dah buat dah hadiah untuk Umi, Adik tengah siapkan kat bawah!"

Hahaha...aku dh boleh agak dh budak2 manja ni mesti ada projek khas sebab dari tadi aku nampak dorg dok main plastesin kt depan TV...indah rumahku dihiasi plastesin di sana sini..:p

Aku yg tak boleh tidur pun menuruni tangga ke bawah diiringi pekikan Wafiy pada Waseem "Adik, umi nak turun, sorok Dik, sorok!!!"

Setibanya aku di tingkat bawah, Waseem sudah hilang dari ruang tamu..yang tersisa cuma sampah sarap plastesin dan juga saki baki lelehan Puding Triffle yang aku buat semalam...:)

Tidak lama kemudian Waseem muncul keluar dari belakang sofa...dan membawa benda ni..



Ya Allah!!! Sweetnya....terharu kejap Umi...anak2 bujang Umi memang mengikut jejak Dedi, manis mulut dan pandai mengambil hati..hehehe...Wafiy dan Waseem kata yg potong2 kiri sekali tu sayur, diikuti oleh nasi ayam dan apa entah..:p

Siap ada surat kecik untuk Umi..






Yg mandi kolam ni dalam kolam tu yg aku fahamkan ada Wafiy, Waseem, Umi yang bertudung dan Huda yg kecik sekali tu..:)

Oh!! Ye..dan juga ada Dayang kat tepi kolam..perasan tak? Hehe


Hahaha....apa ler agaknya yg Waseem lukis tu...

So akhirnya malam tadi semua org mendapat ciuman kasih sayang daripada Umi kecuali Dedi....hahaha..:p

0 comments: