Powered By Blogger

03 November 2013

Jam untuk Dedi



Ni jam hadiah untuk pakbear...dah berbulan2 dia menggoda aku utk membeli kan jam ni...tapi aku a bit reluctant sbb aku tak nampak di mana ke 'macho'an dan kecanggihan jam2 macam ni..hehe..

Dan korg tau tak, aku mati2 tak tau yg jam macam ni adalah jam ori yg mahal, aku mati2 ingat jam brand G-shock casio apa ke benda ni adalah jam pasar malam je...aku lebih kenal jam ni sebagai jam pasar malam yg cikai...pendek kata takde class la..aku tak penah pasan pulak kewujudan jam brand sebegitu di kedai2 jam, mungkin juga sbb aku sendiri tak minat pakai jam..jam aku ada berbagai2..tapi semua tak pakai..entahlah..aku mmg tak minat pakai jam, gelang ke, cincin ke kat tangan/lengan...rs susah nk buat keja..:p

So hari ni baru la aku dpt tengok jam g shock ni hidup2 depan batang hidung kenit aku ni..hehe...mmg pun rupa dia macam jam pasar malam tu tp dia nampak hensem sikit la..hehe..kesian ko jam, aku lebih kenal member ko yg imitate tu dari diri ko..takpelah janji pakwe aku suka, aku on je...ko jgn notti2 tau...duduk kt tangan laki aku tu jangan nk gatal2 kan dia tau..laki aku tu alergik macam2...kang dia alergik kat ko, kat laki mana pulak lah aku nk kena pass ko? Dah lah semua lelaki lain tak menepati kriteria yg aku suka...hehehe...sori incik bam...

Oklah, akhir kalam....aku nak tujukan lirik lagu di bawah ni untuk pakbear...

"Ain't nothin' better
We beat the odds together
I'm glad we didn't listen
Look at what we would be missin'"

We luv u dedi...memang ktorg notti tapi ktorg semua sayang dedi....dedi cuba nyenyum ikit...ha!!! Kan comel mcm ktorg...hehe


0 comments: