Powered By Blogger

31 December 2012

Sepak Terajang Final Year MPATH di HKL


Kasut ni dh bertahun2 aku pakai masa kt melaka dulu...smpi hkl baru seminggu pakai dh lunyai cmni..wong jowo ngomong wes protol...hehe

Yg ni plak aku beli masa baru nk masuk final yr..mahal jugak..almost rm100...td aku jalan pastu lalu kat lopak air, aku pasan ada air masuk...huhuhu

Dua2 kasut ni la saksi aku bjalan setiap hari dr parking hkl yg nun jauh di ujung dunia hingga ke lab patho...sekali jalan 10-15min...masa mula2 start di hkl aku baru post caesar 1 month...aku jalan slow2, amik masa 20-25 min jugak nk smpi ke lab...

Kenangan kenangan...kdg2 rs nk menitik air mata bila pikir betapa bsusah payahnya aku menimba ilmu demi mencapai impian jadi seorg doktor pakar...tapi bila pikir balik aku penah sengsara masa buat medic undegrad dulu, penah nangis hari2 selama 2 bulan masa mula start houseman dulu so knp pulak skrg aku tak boleh menempuh semua cabaran ni...

0 comments: