Powered By Blogger

17 June 2014

Waseem Brainy Bunch Sports Day

Wow weee!!!

Aku sangat busy lately sampai blog pun dah lama tak update...nasib baik aku syok sendiri update blog ni, takde incik bosh nak marah2 suruh update blog jadi sukati aku nk update bila..hehe

Meh kita layan gambar masa sports day Waseem..ianya berlangsung pada 17 May...sebulan yg lalu...


Comelnya anak umi pakai hairband..hehe..Waseem jadi ketua perbarisan gitu...



Juga jadi ketua baca ikrar...speaking omputeh gitu...berbelit2 lidah umi nak folo..hehe...
Umi sangat bangga dengan Waseem sayang...



Games simple2 je sebab student tak ramai..:)




Acara parents pun ada...pakbear memang selalu bengang kalau jd teammate aku sbb aku mate yg lembab bab aksi2 sukan ni...kehkehkeh...tp sbb mate pakbear ni comel dan ayu jadi pakbear biasanya akan layu bila aku bermanja2...hahaha...bluekkk! Sila muntah di toilet ye kawan2..

Eh! Percaya tak gmbr aku dan pakbear ni Wafiy yang snap...anak aku tu memang betul2 ikut macam dedi dia, rajin dan pandai amik gambau..angle pun cantik...


Nasib baik tak cair mekap aku...hehe



Waseem yg comel tunggu turn...Waseem ni nampak pendiam, tapi sebenarnya banyak cakap dan selalu memberikan soalan2 bombastik yg lebih susah dari soalan Master Medic aku..hehe..contohnya..kenapa orang pompuan Allah bagi cuti tak payah solat? Kenapa kalau nk baby umi dan dedi kena kahwin? Adoi lah!



Actually kt rumah kalau Waseem sakit...ktorg sgt risau sbb 'radio' dia pun off...haha..baru perasan best jugak ada radio yg tak boleh off kt rumah ni..off hanya bila radio sakit..tapi memang cemas la dibuatnya Umi dan Dedi bila Waseem sakit..sunyi rumah..:)


Waseem dan Auntie Atiqah yang baik hati..


Aku dan 3 adik2 ku...haha..sapa yg folo fb aku mesti tahu ada org ingat Wafiy dan Waseem ni adik adik aku...nampak sangat formalin solution kat Patho lab aku ni berjaya mengawetkan wajah aku...korang nk awet muda? Meh jadi Histopathologist..hehe


Kami, semua parents...Brainy Bunch Kuching ni baru bukak tahun ni jadi student tak ramai, so parents pun tak ramai...:)

Sekian, liputan aku berkenaan hari sukan Waseem..gambar bnyk sebenarnya, tapi takde plak dalam Ipad aku ni..lupa download semua dari pakbear...hehe..saja nk bgtau korang aku update dari Ipad mini ku yang best ni..:p

Bye semua..














0 comments: