Powered By Blogger

05 June 2013

Jom berangan pasal Konvo!!

Tetiba aku rasa teruja...teruja kerana teringat yang aku akan konvo tak lama lagi. Aku masa belum abis master dulu, selalu berangan nak pakai baju camne, fesyen apa, nk posing2 gmbr pakai jubah konvo dgn anak2 dan pakbear, pakbear dokong aku..cheeewahh, macam amik gambar kawin plak...berangan je...aku memang hobi berangan...berkhayal yg best2...tapi masa masih dalam master program dulu aku selalu ingatkan diri aku..."EXAM DULU LE NAJAH".....hehehe....


Dan pagi ni sambil termenung melihat tray slide aku yang dah nk meninggi, dalam bilik opis aku tadi, sorang senior pakar ktorg call "Najah, akak baru balik dari Kelantan ni, meh lah cuci2 mata tengok batik...lawo lawo...awak kan nak konvo"....

Hehe...terus ter'on' la mood aku nak konvo. Ni kali ketiga aku konvo. Memula dulu konvo untuk Bac (Sc) Medical Science then untuk MD...so now untuk Mpath...all 3 from UPM....rasanya konvo yg kali ni paling mengujakan dn mensyahdukan...rasanya mesti aku akan nangis kaw kaw nanti sambil berpaut pada bahu pakbear yg gagah perkasa tu...kihkihkih..Buat master ni banyak meninggalkan kenangan pahit manis untuk keluarga aku dan pakbear, in fact masa tulis statement ni pun aku rasa nk bergenang air mata. Feeling plak aku..Teringat betapa kuatnya aku menolak mental dan fizikal sendiri untuk terus maju dan maju...terus bangun dan bangun....banyak kali rasa nak 'collapse', tapi aku gagahkan diri segagah gagahnya....of course dengan support dari pakbear yang selalu meyakinkan aku bahawa aku boleh!!! Huhuhu

Alhamdulillah, pengorbanan dan jerih payah sebelum ni dah terbalas....AKU NAK KONVO TAHUN NI!!!!!! Yahuuuuuu!!!!!!!

1 comments:

fairus said...

PENGORBANAN PAK BEAR MEMANG BESAU..