Powered By Blogger

15 July 2006

BELASUNGKAWA (Untuk Arwah CikNana)

Al-Fatihah untuk arwah ciknana.

Aku tak pernah menyangka, pada suatu ketika dan masa aku akan menulis BELASUNGKAWA kepada seseorang. Akhirnya masa itu tiba.

Arwah adalah seorang yang ceria dan selamba. Tak sangka di sebalik keceriaan arwah itu mengandungi sejuta duka.

Aku kenal arwah kali pertama semasa pre-gathering 2004 (bowling) di Mines. Masa tue arwah jadi coordinatornya bersama Tipah dan W4lyd. Masih aku ingat juga beliau telah menamakan aku sebagai "Blogger Paling Happening" pada petang itu di Dewan Sri Pulasan UPM. Natijahnya aku dihadiahkan sebuah diari walaupun aku tak pernah menyanyikan lagu "Diari Seorang Lelaki-Pretty Ugly".

Pernah bekerjasama dalam Projek Basah V2. Namun hasrat arwah tak kesampaian untuk menghadiri projek berkenaan walaupun arwah antara yang paling beria-ia untuk menyertainya di peringkat awal.

Alahai.. tak baik menyebut-nyebut orang yang dah tiada. Au mendoakan roh Allahyarhamah di tempatkan di kalangan mereka yang beriman dan beramal soleh. Amin.

0 comments: