Powered By Blogger

30 June 2006

Tips Dari Adlin

Kalian ingat masa konsert ke-3 AF3 dulu? Ketika Adlin menasihatkan kepada Faizal, untuk menjadi artis yang berjaya, pertama jangan ambil ganja/dadah iaitu sejurus penampilan istimewa Saleem (Iklim) bersama Faizal mendendangkan lagu 'Ganu Kite'.

Kalau kalian menonton ketika itu, pasti kalian ingat.

Walaubagaimanapun, perkara dah lepas, Adlin pun dah minta maaf secara terbuka minggu lalu. Ikhlas ke tak ikhlas antara dia dengan Tuhan. 'Aiman (sebut aku) tak kisah', sebab aku minat juga dengan cara kritikan Adlin tue, macam tengok teater pulak!

Minggu nie, Fahran dapat lagu 'Biarlah Rahsia', Siti Nurhaliza. Aku harap Siti takkan muncul.

Aku berimaginasi, kalau Siti muncul semasa persembahan Farhan, kritikan Adlin akan berbunyi begini,
"Ok Farhan, saya suka dengan persembahan awak. Saya percaya awak boleh pergi jauh. Cuma 1 tip untuk awak kalau mahu berjaya, pertama: JANGAN KAHWIN DENGAN SUAMI ORANG (atau duda?)!! Bla.. blaa..". Sigh!

0 comments: