Powered By Blogger

10 February 2006

Aku Bilang Dulu

Pagi tadi. Aku bilang pagi tadi. Masa pulang dari bersarapan.

Jalan kaki.

Ketika melangkah tangga-tangga kecil, curam ke bangunan pejabat, anak mata menangkap kelibat sepasang mat saleh yang hendak menuruni tangga yang sama.

Woah, seksi sungguh wanita mat saleh itu. Perutnya sedikit buncit (mungkin pregnant). Tapi masih lagi seksi berskirt jeans pendek dan berbaju sendat warna putih.

Berdasarkan keadaan kami yang sedikit mendongak (kan aku dah bilang tadi tangga itu curam?) ketika memanjat kaki-kaki tangga aku sempat berbisik pada teman di sebelah, "silap-silap haribulan nampak *kutaknya nanti nie..".

Ops!! Kan aku dah kata.. Astaghfirullahal Azim!

Dulu aku memang mahir dengan subjek pelan dan dongakan. Aku bilang dulu!

Nota(*): Di kalangan kami kutak tue adalah underwe*r.

4 comments:

Chika Chika said...

apa ke huduhnya dipanggil kutak???? toink!

ishk... pelan dan dongakan versi skodeng tak sesusah pelan dan dongakkan versi matematik. Sy rasa lah....

Masy said...

yak ak auww betul laa ko ni..hooho..
patutlaa ko score abis bab tu masa SPM dulu ek? ;D

Anonymous said...

ngko kalo bab2 tu laju je ek. seb baik dah nikah :p thehehe

ayobkelubi said...

aku belajo satu hari ni dlm blog ko bear.

kutak = spender pompuan = panty

panty =(pastu taruk slash atas dia) pantry